van het een naar het ander.. - Reisverslag uit Bellaire, Verenigde Staten van Lars Vuuren - WaarBenJij.nu van het een naar het ander.. - Reisverslag uit Bellaire, Verenigde Staten van Lars Vuuren - WaarBenJij.nu

van het een naar het ander..

Door: Lars van Vuuren

Blijf op de hoogte en volg Lars

06 December 2013 | Verenigde Staten, Bellaire

Helaas al weer een snelle update..

Het leek wel weer redelijk de goede kant op te gaan met de linker kant van mijn lichaam. Ik voelde me goed en ging ook gewoon naar school. Maandag zelfs 2 keer getraind en alles voelde eigenlijk wel prima.
Dinsdag met trainen ging het ook goed tot dat ik door mijn rechter enkel zwikte... ik rolde over de buitenkant van mijn enkel en mijn enkel raakte bijna de grond aan om een beeld te geven hoe ver het ging..
Ik kan me zo ondertussen wel de titel 'pechvogel' geven volgens mij :(
Gestopt met trainen, naar huis gegaan en het zoveel mogelijk ophoog gehouden en gekoeld maar de pijn was verschrikkelijk en de zwelling bleef maar toenemen. Woensdag een Xray gemaakt waarop bleek dat ik al een aantal jaar een gebroken bot heb bij mijn enkel maar dat was niet de oorzaak voor de pijn en zwelling. Vandaag weer naar de dokter en het ziekenhuis geweest omdat de zwelling alleen maar bleef toenemen. Conclusie: hele erge kneuzing en verschillende banden verrekt en of gescheurd. Dus ik loop nu met een mooie schoen om mijn voet, en omdat het sinterklaas is mag ik deze de komende 6 weken om houden...... Nja heb ik toch nog een soort van aandenker aan sinterklaas hier in Amerika aangezien mijn pakketje van thuis met sin

  • 06 December 2013 - 21:13

    Anne Marie:

    Och, och. Pechvogel. Beterschap

  • 06 December 2013 - 23:41

    Marian Assink:

    Hoi Lars,

    Wat heb je toch een pech, maar gelukkig blijf je positief.
    Ondanks alle pech wensen we je alvast een fijne kerst en een heel gelukkig nieuwjaar.

    Groetjes André en Marian

  • 08 December 2013 - 10:31

    Yvonne Beltman :

    Hey Lars! Wat een pech...potver...ik zag de foto van je mam woensdag op de markt in Borculo, slik.... Gelukkig kan dat de pret niet helemaal drukken bij je!! Knap!!! Fijn dat je zo'n steun heb daar, want daar staat en valt alles mee, niet waar??;-) Je hebt ook weer veel leuks in om naar uit te kijken, beetje jaloers... Geniet zoveel je kan, doe het " hennig an" ( of hoe schrijf je dat??) maak veel foto's en beterschap !!!!!

  • 08 December 2013 - 12:28

    Peter & Yvonne Van De Belt:

    Sjongejongejonge Lars, je maakt het wel spannend daar in de States.
    Je moeder kwam gisteren bij me om het te vertellen, ik had al eens eerder geprobeerd in te loggen maar dit ging niet goed.
    Ik dacht vanmorgen ik ga het nog eens proberen en wat schetst mijn verbazing, GELUKT!.
    Ik vind je reisverslagen geweldig om te lezen, jongen wat heb jij het prachtige daar!!!.
    Enne..... je hebt nu genoeg brokken gemaakt dus k zou zo zeggen, stoppen ermee :-(.
    Het is hier zondag 8 december 12.25 uur, wij gaan zo nog een verlate Sinterklaas vieren en peters verjaardag.

    Geniet nog daar en de groetjes uit een grauw grijs Borculo

    Peter & Yvon

  • 08 December 2013 - 14:18

    Grada Willekes Ook Genaamd ( Oma Haha) :-):

    Dear grandson Lars, what a pity, why you? Lieve schat ik leef erg met je mee, want waarom heb jij zoveel pech met deze fantastische reis? Ik bewonder je positieve instelling en ik hoop, dat je geen pijn
    hebt. Zowel voor jou als voor je second parents is dit zeer vervelend. Groot respect voor hen! Vandaag heb ik een mooie Kerstkaart voor deze lieve mensen gekocht en sluit ik een brief in het Engels voor ze in.
    Ik had vanmiddag ook al gereageerd op jouw verhaal, maar waarschijnlijk op een verkeerde knop gedrukt, want het is mis gegaan. Dus dit is een second opineon (haha). Elke dag steek ik een kaarsje voor je aan en ik bid voor jou om genezing. Morgen schrijf ik je een brief met een mooie kaart, die is dan
    nog op tijd over, voordat je op reis gaat.
    Lieve schat het aller allerbeste gewenst en geniet van alles. Je was 5 December al 16 weken weg, mijn
    kalender houdt alles bij.
    Een dikke zoen en big HUG van de grijze muis (oma Borculo). Doei!!!!!!!!!!!!1
    Groetjes voor allemaal, ook je Duitse medestudent.
    Merry Christmas and a HAPPY NEW YEAR ( I hope so). Bye Bye !!!.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lars

Actief sinds 25 Juni 2013
Verslag gelezen: 1192
Totaal aantal bezoekers 15085

Voorgaande reizen:

15 Augustus 2013 - 30 Juni 2014

High School

Landen bezocht: