High School - Reisverslagen van Lars van Vuuren - WaarBenJij.nu High School - Reisverslagen van Lars van Vuuren - WaarBenJij.nu

High School

Ik ga na het afronden van mijn havo een jaar naar Amerika. Deze keuze heb ik gemaakt omdat ik nog helemaal geen idee had welke studie ik zou willen kiezen en natuurlijk omdat mijn ouders me deze kans geven.
Ik heb me daarom ingeschreven bij STS, een organisatie die van alles regelt voor mensen die naar het buitenland willen.
Na heel veel formulieren te hebben ingevuld en een brief over mezelf te hebben geschreven zijn al mijn gegevens opgestuurd naar Amerika, vanaf toen was het alleen nog maar afwachten tot dat een gastgezin mij uit zou kiezen.
28 februari 2013 was het dan zo ver, een mail van STS dat er een mogelijke plaatsing was voor mij. In de meeste gevallen mag je een gezin niet afwijzen, ik had hier echter wel de mogelijkheid voor, dit kwam omdat mijn plaatsing bij een 'male-sex' couple was. Maar ondanks dat ik dit af mocht wijzen heb ik hier geen seconde aan gedacht. Ik kom bij een geweldig gezin terecht in Bellaire, de voorstad van Houston.
15 Augustus 2013 is het zover, dan vertrekt mijn vliegtuig richting New York, daar heb ik een introductie week en vervolgens vlieg ik op 22 Augustus naar Houston waar mijn gast gezin me staat op te wachten.

Recente Reisverslagen:

20 April 2014

FOTOS

24 Maart 2014

SPRINGBREAK

11 Februari 2014

Ooops

06 December 2013

van het een naar het ander..

30 November 2013

Goed nieuws en slecht nieuws
Lars

Actief sinds 25 Juni 2013
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 15081

Voorgaande reizen:

15 Augustus 2013 - 30 Juni 2014

High School

Landen bezocht: