time flies - Reisverslag uit Bellaire, Verenigde Staten van Lars Vuuren - WaarBenJij.nu time flies - Reisverslag uit Bellaire, Verenigde Staten van Lars Vuuren - WaarBenJij.nu

time flies

Door: Lars van Vuuren

Blijf op de hoogte en volg Lars

28 Oktober 2013 | Verenigde Staten, Bellaire

Hallo allemaal,

Het is ruim 1.5 maand terug dat ik mn laatste verslag schreef maar het voelt alsof het een week geleden is maar het voelt ook alsof het 6 maand geleden is. Dit komt omdat ik hier zoveel meemaak en dat ik haast niet kan geloven dat dat in 1.5 maand gebeurt en de andere kant is alles zo leuk dat het voor mn gevoel allemaal binnen een week gebeurt is. Ik maak van alles mee, elke dag heb ik een reden om enthousiast te zijn voor wat er die dag gaat gebeuren.

Met engels gaat het heel erg goed, dat ging het eigenlijk al vanaf de eerste week al maar ik merk absoluut dat het met de dag beter word. Ik heb vloeiende gesprekken met iedereen en mensen kunnen vaak bijna niet horen dat ik niet uit Amerika kom. Wel heb ik soms nog moeite met sommige woorden die je niet al te vaak gebruikt maar dat komt allemaal van zelf wel.

Op school gaat het goed, heb deze week mijn eerste rapport gekregen met zo ongeveer alleen maar A's, het hoogste wat je kan halen. Begin nu ook een echte vriendenkring te krijgen ondanks dat ik nog elke week nieuwe mensen leer kennen. Enige waar ik soms moeite mee had was de manier van voetbal trainen hier op school, het is allemaal niet zo serieus nu omdat het voetbal seizoen nog niet begonnen is. Ik ben daarom nu begonnen met club voetbal. Sport gaat hier het meest vanuit school, ik heb elke dag na school, voetbal trainen van 2:15 tot 3:20. Dus ik heb naast elke dag trainen op school ook nog club training op maandag en woensdag avond. Dat is 7 keer trainen in 5 dagen. Doordeweeks bestaat mijn leven dus vrij veel uit voetbal.
Door al dat sporten ben ik ook nog niet aangekomen, in tegenstelling, ik ben aan het afvallen ( ook te danken aan Tim en Doug voor het gezonde koken en gezond eten in huis hebben).

Ook nemen Joel en ik deel aan de Mr. Bellaire competitie in onze school. We hebben zelfs de krant van Houston gehaald!! Het is een talenten show met allerlei extra's. Het is allemaal niet super serieus wat het erg leuk maakt omdat niemand het uitmaakt wie er wint als we maar een leuke show hebben. Voor ons was het ook een kans om veel nieuwe mensen te leren kennen. De show is aankomende woensdag, ik heb nog een paar kaartjes te koop dus als je geïnteresseerd bent en wel even hier heen wil vliegen, je bent van harte welkom (10$!!!).

We hebben de laatste weken geen tripjes gemaakt maar toch heb ik veel gedaan en het super naar m'n zin gehad. We zijn aantal keer naar de bioscoop geweest, ook heb ik veel tijd doorgebracht met vrienden en zondagen waren vaak repeteren voor Mr. Bellaire, ben naar een surprise party geweest waar we gingen paintballen (AWESOME). Deze week was het homecoming week, spirit week. Maandag was het nerd-day, dinsdag was het character-day, woensdag was het twin-day, donderdag all around the world-day en vrijdag school color-day. Vrijdag was de homecoming game, Bellaire vs. Westbury. 52-7 voor Bellaire.. makkie dus!

Ben zojuist voor een dagje naar Galvenston geweest met mijn aquatic science klas. Galvenston is een plaats aan zee, ongeveer een uur rijden vanaf waar ik woon. Daar hebben we een schildpad vrijgelaten die drie weken geleden per ongeluk gevangen werd en de haak in het oog kwam.
Morgen heb ik mijn enige normale schooldag van de week, woensdag ben ik om 1 uur klaar en heb ik in de avond de Mr. Bellaire show. en donderdag ochtend naar MEXICO met een cruise (: . Halloween is ook donderdag dus we hebben een halloween party op de boot!

Heb naast dit allemaal nog super veel andere kleine dingen gedaan, zo heb ik al 2 keer een dag vrijwilligers werk gedaan. De eerste keer was het bij een 50's party voor mensen met down syndroom en de tweede keer hebben we geholpen met tenten opbouwen en decoreren voor een picnic, dit was ook voor dezelfde groep mensen met beperkingen.

dit is het volgens mij wel zo'n beetje!
byeeee

  • 29 Oktober 2013 - 07:17

    Jeanet Arendshorst:

    Super Lars ,

    Druk met sporten en school maar allemaal super gaaf .

    Jullie hebben nauwelijks tijd om aan je blog te schrijven; Sofie loopt ook behoorlijk achter. Ze heeft beloofd dat het haar deze week gaat lukken om een stuk te schrijven.
    Bij Sofie is het hockey seizoen afgelopen , dus iets meer tijd gekregen.
    Nog even dan zit ze in de sneeuw !

    Geniet van alles , het gaat voor jullie zo snel !

    Voor je moeder en mij niet altijd ha ha .
    Groetjes
    Jeanet

  • 29 Oktober 2013 - 23:32

    Oma Willekes Uit Borculo (the Netherlands):

    Hoi, lieve kleinzoon, zojuist thuis gekomen om duvel uit te laten, want je ouders waren naar groningen
    voor het bezoeken van de ouderavond van je grote broer kai. We hebben een flinke storm achter de rug,
    maar nu is de rust weer gekeerd en wordt het langzamerhand herfst. Het blad raast van de bomen en het wordt kouder. Ik heb al weer kaartjes gekocht om die naar jou te sturen, hopelijk vind je dat leuk nu
    je zover van huis bent. Ook voor je second parents heb ik een mooie kaart, als dank voor hun liefdevolle
    verzorging en waardering, wat ze met jou en Joel allemaal ondernemen. FANTASTISCH !!!!!!!!!!!!!
    Mama stuurt me altijd de foto's door, dus dan blijf ik een beetje bij de les.
    Groetjes uit Borculo en een dikke knuffel. Oma xxx.

  • 06 November 2013 - 21:17

    Tiny:

    Hoi Lars,
    Net ff je belevenissen zitten lezen. Wauw wat super gaaf dat je dit allemaal mag meemaken.
    En wat heb je het getroffen met je amerikaanse ""ouders"".
    Van je moeder hoor ik alleen maar enthousiaste verhalen over jou. Ze is ook zo trots op je.
    Ben ook wel heel trots op je moeder, ze moet het toch maar maanden zonder jou doen maar ze slaat zich er zo goed doorheen.
    Nou jij heel veel succes op school en verder vooral genieten!!
    Groeten uit Apeldoorn.
    Tiny.
    O ja....
    Er zitten twee ijsberen in een kamer,
    zegt de ene ijsbeer tegen de ander:
    wat ben jij aan het doen?
    zegt de andere ijsbeer niks
    o....maar daar was je gister toch ook al mee bezig?
    zegt de andere ijsbeer:
    klopt maar ik heb het gister niet af gekregen.
    Ha ha.... lekker flauw !!!

  • 06 November 2013 - 21:17

    Tiny:

    Hoi Lars,
    Net ff je belevenissen zitten lezen. Wauw wat super gaaf dat je dit allemaal mag meemaken.
    En wat heb je het getroffen met je amerikaanse ""ouders"".
    Van je moeder hoor ik alleen maar enthousiaste verhalen over jou. Ze is ook zo trots op je.
    Ben ook wel heel trots op je moeder, ze moet het toch maar maanden zonder jou doen maar ze slaat zich er zo goed doorheen.
    Nou jij heel veel succes op school en verder vooral genieten!!
    Groeten uit Apeldoorn.
    Tiny.
    O ja....
    Er zitten twee ijsberen in een kamer,
    zegt de ene ijsbeer tegen de ander:
    wat ben jij aan het doen?
    zegt de andere ijsbeer niks
    o....maar daar was je gister toch ook al mee bezig?
    zegt de andere ijsbeer:
    klopt maar ik heb het gister niet af gekregen.
    Ha ha.... lekker flauw !!!

  • 13 November 2013 - 19:17

    Henny Florijn:

    Hallo Lars,

    Hier een berichtje uit geesteren, ik kreeg vanmorgen jou adres van "waar ben jij nu" van jouw moeder,
    erg leuk . Zo te horen en zien heb je het erg naar je zin in Amerika.
    Wat een ervaring voor jou!!!!!
    Heel veel groetjes en geniet zoveel je kan!!!!!!

    Henny Florijn

  • 23 November 2013 - 22:59

    Haus Tirol Alice Kok:

    Wow
    wou dat ik nog jong was
    zou het zo over willen doen
    geweldig - toevallig -
    te zien dat je aan de overkant van de oceaan zit
    onze Maurice zit al 8 jaar in Argentinie, dat wens ik geen moeder toe
    maar wel jullie !
    De wereld is groter dan Nederland alleen heb ik altijd gezegd, dus geniet ervan !

    Groeten uit Kaprun
    altijd wat bijzonders te doen
    zeker in Haus Tirol
    ( nog wel een paar jaartjes....)
    Hilbert en Alice
    lieve groeten aan je ouders, broer en Grada natuurlijk !

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lars

Actief sinds 25 Juni 2013
Verslag gelezen: 752
Totaal aantal bezoekers 15085

Voorgaande reizen:

15 Augustus 2013 - 30 Juni 2014

High School

Landen bezocht: